افتتاح مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای در زندان مرکزی مشهد

مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای ویژه حرفه آموزی و اشتغال زندانیان با حضور مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی، اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان‌های کشور در زندان مرکزی مشهد افتتاح شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای شهید آیت الله رئیسی با زیربنای ۲۷۰۰ متر و ۲۷ کارگاه آموزش عملی و تئوری شغلی پس از کسب مجوز های لازم از نهادهای متولی استان با حضور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اشتغال سازمان زندان‌های کشور و مدیران کل زندان‌ها و آموزش فنی و حرفه ای استان و همچنین معاونین سازمان فنی و حرفه ای کشور در زندان مرکزی مشهد افتتاح شد.

افتتاح مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای در زندان مرکزی مشهد

افتتاح مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای در زندان مرکزی مشهدافتتاح مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای در زندان مرکزی مشهد

شایان ذکر است در این مرکز، آموزش های مهارتی نظیر برق ساختمان، اتومکانیک، جوشکاری ،صنایع چوب، گلبم بافی و ... ویژه اشتغال زندانیان به صورت تئوری و عملی برگزار می شود.

افتتاح مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای در زندان مرکزی مشهد

گفتنی است در این مرکز که در نتیجه تعامل با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به بهره‌برداری رسید به منظور تسهیل در فرآیند نیازسنجی، برنامه ریزی و اجرای آموزش های مهارت آموزی زندانیان، برابر با ساختار آموزشی سازمان فنی و حرفه ای، کارشناسان و مربیان فنی و حرفه ای استان به صورت مستمر و مستقر در این مرکز حضور دارند و ارائه آموزش ، آزمون و همچنین اشتغال به کار زندانیان به طور مستقل در این ندامتگاه انجام خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha